FAQ / Veel gestelde vragen

Hoe worden de prijzen vermeld?
Alle prijzen zijn inclusief 21% btw en exclusief verzendkosten

Retourzenden
Wij hanteren een zichttermijn van 14 dagen na onvangst van het pakket.
Binnen deze 14 dagen mag u het product kostenloos retourzenden. Bij voorkeur in de originele verpakking en met bijvoeging van uw factuur,ordernr en bankrekeningnummer. Producten dienen in originele en onbeschadigde staat te zijn. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Los van recht tot retourzending zijn producten die specifiek gemaakt zijn. Indien geen standaard maten van producten nemen wij het volgende in principe niet retour:

  • Schuimrubber op maat gesneden
  • Stofferingen op maat gemaakt
  • Kussens op maat gemaakt
  • Matrassen op maat gemaakt
  • Producten die na levering beschadigd zijn

Mocht er een product op maat toch niet naar wens zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Wij proberen dan wel een oplossing/alternatief voor u te zoeken.

Wat is de leveringstermijn?
Schuimrubbergigant.nl heeft een leveringstermijn van 1 – 5 werkdagen voor artikelen die op voorraad liggen tenzij expliciet vermeld. Als het niet binnen 5 werkdagen geleverd kan worden dan stellen wij u hiervan op de hoogte. De meeste producten worden binnen 1 a 3 werkdagen verstuurd. Schuimrubbergigant.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele latere levering dan in de vermelde leveringstermijn staat.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Het is altijd mogelijk dat er fouten worden gemaakt in uw bestelling. Wij streven ernaar om uw bestelling zo nauwkeurig mogelijk te verwerken. Wij doen ons uiterste best om alle klachten zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onderstaand de stappen die ondernomen  kunnen worden: Licht ons zo snel mogelijk in over de klacht
Neem telefonisch contact op of per mail met ons. Telefoonnummer: +31 (0)72 5825834 of via E-mail adres: info@schuimrubbergigant.nl
U krijgt een ontvangstbevestiging van ons en wij zullen dan zo snel mogelijk met een oplossing komen.

Besluit
Pas na overleg met schuimrubbergigant.nl kunnen wij samen met u tot een besluit komen. Wij maken duidelijke afspraken met u wat er precies gaat gebeuren en bespreken de eventuele kosten.

Afronding
Wij hopen uw klacht binnen 24 uur af te kunnen ronden na ontvangst van de retour gestuurde bestelling. Mocht dit niet lukken dan zullen wij u hierover een bericht geven.

Geschillen commissie Webshop Keurmerk
Mocht u er niet uitkomen met schuimrubbergigant.nl dan kunt u gebruik maken van de geschillencommissie van Webshop Keurmerk. Wij verwijzen u dan graag door naar Artikel 15 van de algemene voorwaarden van schuimrubbergigant.nl

Laden...